Dostatečný příjem tekutin

Je všeobecně známo, že malé děti a starší lidé obvykle nemají pocit žízně. U obou skupin je velmi rizikové nedodržovat potřebný pitný režim, hrozí jim dehydratace. Hlavně v období letních měsíců bychom si na to měli dávat pozor, ať nedojde k přehřátí organismu. V literatuře se uvádí, že každý jedinec by měl vypít 2-3 litry tekutin. Nejlépe obyčejné neperlivé vody či ovocných šťáv. Problémem však je, že čistá voda obvykle dětem nechutná a ovocné šťávy jsou zase moc sladké. Co to takhle skombinovat?
 

Chutná malým i velkým

Vytvořte si výborné domácí pití. Stačí pouze smíchat vodu s našim citrónovým, zázvorovým, pomerančovým nebo jahodovým sirupem http://www.teaway.cz/p/24580/domaci-limonada-jahodova-s-matou-1l a máte výbornou limonádu. Bude chutnat malým i velkým. Všechny naše produkty jsou vyrobeny podle tradiční receptury s vysokým podílem ovocné složky. Vyzkoušejte a uvidíte, že pitný režim již nebude žádný problém.

Dostatečný příjem tekutin
1 (20%)1